Gyik

1.    Van-e minimumrendelés? Válasz: Nincs

2.    Ki hozza ki a csomagot? Válasz: A GLS futárszolgálat végzi a szállítást, sajnos Ők nem tudnak értesíteni senkit sem a szállítmány érkezéséről, de mindig hétköznap 8-17 között szállítják ki a termékeket. Mi ezért a feladás napján mindig e-mailes vagy telefonos értesítést küldünk Önnek a várható kiszállításról.


3.    Mennyi idő a rendeléstől a kiszállításig? Válasz: Az attól függ, hogy mennyi terméket rendelt és hogy van-e jelenleg készleten. De a szezont mi már sok –sok rendeléssel nyitjuk (mivel hogy nálunk folyamatosan lehet rendelni télen-nyáron mikor nem, vagyunk nyitva akkor is) így mindenkit értesítünk a szállítás napjáról.


4.    Nem sérül-e a növény a szállításkor. Válasz: Mi mindent megteszünk azért, hogy a növény ne sérüljön, így nedvességzéró folpackba illetve zsákba csomagoljuk a növények gyökerét és végül is az egész növényzetet.


5.    Mennyi növényt küldenek egyszerre? Válasz: Egy csomagba kb: 10-12 gyümölcsfa fér el, de ez a növény terjedelmétől is függ. Amennyiben több csomagban fér csak el a rendelése, úgy arról telefonon értesítjük, mint ahogy arról is, ha valamivel nem tudunk esetleg szolgálni.

6.    Milyen növények ezek, mennyi idősek mikor fognak teremni? Válasz: Gyümölcsfáink 2-3 éves vírusmentes oltványok, amik már a következő 1-2 éven belül, ha keveset is, de már teremnek.

7.    Kell-e valami különleges gondoskodás ezeknek a növényeknek? Válasz: Nem. De az alapvető gondoskodás nélkül nem fejlődnek megfelelően és bizony elmaradhat a várva várt fejlődés és a szép egészséges termés. Amit igényelnek: Öntözés, esetenként visszavágás, tápoldatozás, permetezés, SZERETET!(meghálálják)


8.    Mennyi a csomagküldési díj? Válasz: Kezelési és csomagolási költségünk 2 400 Ft./ csomag.

9. A növényekre vállalnak-e eredési garanciát? Nem, de mi mindent megteszünk a sikeres növénytelepítés érdekében. Az erre vonatkozó kormányrendelet ide tartozó részlete:

"A gyorsan romlandó termékeknél, - romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző áruk érté­kesítése esetében, tehát az élő növények esetében az Ügyfél nem gyakorolhatja a 14 munkanapos elállási jogot, mert akár maradandó sérülést, kiszáradást is okozhat, ha az Ügyfél nem szakszerűen csomagolja vagy küldi vissza az árut, valamint azért mert a termékek nagy része azonnali beültetést, gondoskodást igényel a kézhezvétel után az életben maradás érdekében!"